Monday, May 27, 2013

KUNCI HATIKU

kunci hati
kunci hati aku ade kat seseorang tu... aku pon tak tau la adakah die benar-benar insan yang diciptakan untuk aku...sebab sekarang ni aku masih berbelah bagi, bukan aku taknak terima cinta die..aku faham hint yang die bagi tu.. aku mengerti hasrat hati die tu.. tapi aku tak lah sempurna mana,aku sebenarnye takut.. yela trauma dgn cinta terdahulu tak hilang lagi..datang pulak cinta baru mahunye tak haru biru.. kehkehkehkeh!! bukan ape..die ni aku tak kenal pon,tak penah jumpa tapi die sendiri mengaku yg die sukekan aku hanye dgn tgk gambar aku kt FB.. sape tak takut der.. tapi aku think positive la kate org jawa kan..hahahha
mungkin takdir Tuhan dah macam tu,aku ditemukan dgn si die dgn cara mcm tu.. kau nak halang??kau nak bangkang atau menidakkan?? tak boleh der.. aku pon bingung gak memikirkan
tapi sedia maklum perancangan ALLAH maha hebat dan tak siape yg mengetahui ape yg dirancang...Allahuakbar...
hati aku sekarang ni memang da terlekat kat si die tu.. mungkin sikit mase lagi kami akan disatukan tanpa melalui proses bercinte mcm org lain.. sape tahu kn?? kau tahu??mestilah tak tahu hahaha...
mungkin dengan izin Allah..dalam tahun ni faktor kewangan aku boleh menjadi stabil.. jiwa dan raga aku kembali normal..sebab aku bakal memimpin sebuah keluarga.. kalau aku tak siap sedia dari sekarang..bila lagi oihh?? takkan aku nak tgk orang lain jek yg berumahtangga,beranakpinak tapi aku?? hahaha sendiri mau ingat la... 
oke2.. aku nak sambung meniage.. ape-ape pon.. i want to say I LOVE YOU.. hahahaha see ya! daaa...

No comments:

Post a Comment